Startseite
    feelings
    about Lea
    about sofie
    PiczZ
    Sofie´s FriendzZ
    Lea´s FriendzZ
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 


Webnews

Webnews



http://myblog.de/leasofie

Gratis bloggen bei
myblog.de





Sofie´s FriendZz

Lea : Bin voll froh das ich dich hab!! du weisch ja wege dir isch UH un so widda cool   mit ihr kann ma echt über alles rede weil sie weiß ja was gut für mich isch gell ?!Lieb dich soo....!!will dich nie verlieren :-*

Vera:du bisch mir au voll wichtig!! un zugfahre isch was schönes gell ?! Lieb dich *kussi*

Steffi : bin froh das ich dich hab :-* au wenn ma uns nit so oft sehn!!Lieb dich so...!!

Hannah : ohje s´hannahlein.. ohne sie wärs turne echt voll ödee *TIRED* hab dich voll lieb :-*

Vicky : isch halt imer für mich da un mit ihr kann ma echt über alles rede...weisch immer was zu tun isch...Lieb dich! schmatza..=)

Lena : jaja die lena...hat halt immer ihre eigene meinung auch wenns de andere nit gefällt..aber ohne sie wärs halt echt öde..mir 4 gell !?...hab dich echt lieb :-*

Anna : die 4te im Bunde ...wenn du halt nit wärsch dann würd halt schon was fehle... hab dich soooo hamma doll lieb :-*

ViVi: sie isch in meiner paralellklasse hat voll den crazy stil aber halt voll cool...die perfekte halt lieb dich!kuss

Sophe: au aus de paralellklasse...voll die liebe ...kann mit ihr über alles rede...Love U !! :-*

 

Kaddy : die isch halt au in de paralellklasse...  die kennt halt s´halbe schiller un isch dann au imma unterwegs ne?! aba hab se voll lieb:-*

Franz : die isch halt in de b klasse... aba wenn die nit da wär wär´s sooo mega öde.... bin voll froh dass ich dich hab un mit dir üba alles rede kann.. lieb dich:-*

Jenny: lang lang isch´s her.. aba mir versteh uns imma noch gut gell?! hab dich voll lieb:-*

The boy´s

Lukas : er isch mein absolut aller bester kumpel!! ohne ihn geht´s ganit...bin voll froh ihn zu habe lieb dich so hamma:-*

Lukas G. & Kevin : die Nordracher.. mit dene isch´s nit leicht.. aufem schiller sin halt coole leude:P *glöckner*  hab euch lieb

Heide: also mim heide kann ma echt üba alles rede.. er isch zwar direkt aba voll cool... lieb dich:-*

Toby: der isch echt voll nett.. hab dich voll lieb

Jan : es isch halt scho lang her.. aba bin voll froh dass ma uns so gut verstehn hab dich lieb:-*

dann noch nen gruß an die jungs aus de c wie Moritz, Lucas, Sammy.. usw.

Sry wenn ich jemand vergesse hab...nit sauer sein einfach nur melde

15.2.07 17:57
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung